Descoperiți un nou hobby
Preparați berea acasă, coaseți, gătiți, coaceți, cântați la un instrument muzical sau pur și simplu citiți o carte care poate a stat pe noptiera dvs. de luni de zile: acum aveți timp să o faceți!
Corona virus ține lumea sub papuc. Dar, cel mai important lucru este: păstrați-vă calmul, trebuie să-i ajutăm pe alții când și dacă putem, spălați-vă bine mâinile și (dacă este posibil) să rămâneți acasă. Pentru toți cei care nu pot face acest lucru, deoarece contribuie la întreținerea societății noastre, am dori să spunem un singur lucru: Mulțumim! Sunteți uimitor și ne înclinăm în fața dvs.!
În această pagină veți găsi nu numai informații despre comanda și expedierea produselor preferate, dar și sfaturi despre cum puteți ajuta pe alții și despre cum să faceți acest timp un pic mai plăcut.
În primul rând: continuăm să livrăm comanda dvs.! Suntem în contact zilnic cu furnizorii noștri de servicii de transport maritim pentru a elimina sau evita posibile piedici pentru a vă expedia comanda fără probleme. În acest moment, însă, pot exista schimbări pe termen scurt (modificări legale, măsuri pentru protecția angajaților și a partenerilor noștri de transport), asupra cărora nu avem întotdeauna o influență directă. Prin urmare, în cazul în care livrarea dvs. este întârziată, vă rugăm să aveți în vedere situația în care ne aflăm - vă vom informa în orice moment despre tot.
Suntem o companie care operează la nivel internațional, cu peste 700 de angajați din întreaga lume. Siguranța fiecărei persoane este o prioritate absolută pentru noi. Din acest motiv, am fost una dintre primele companii care a introdus munca de la domiciliu unde a putut fi implementată. În acest fel dorim să protejăm angajații de contactul cu publicul, pe de o parte, și pe de altă parte să protejăm toate celelalte persoane (în special grupurile de risc).
Desigur, avem și angajați care nu pot lucra de acasă. Pentru a proteja toți angajații din centrul nostru de distribuție și pentru a garanta transportul sigur al mărfurilor, am consolidat într-un mod semnificativ măsurile de securitate. Angajații noștri lucrează în diverse schimburi, astfel încât să nu intre în contact unul cu celălalt. În plus, serviciul de securitate de la intrare asigură dezinfectarea completă și suficientă a tuturor la intrare.
A face bine nu a fost niciodată mai ușor: rămâneți acasă, spălați-vă bine pe mâini și evitați contactele cu alți oameni pe cât puteți. A rămâne acasă nu este ușor pentru mulți. Mai devreme sau mai târziu te plictisești. Iată câteva sfaturi despre cum se poate preveni boala submarină.
Preparați berea acasă, coaseți, gătiți, coaceți, cântați la un instrument muzical sau pur și simplu citiți o carte care poate a stat pe noptiera dvs. de luni de zile: acum aveți timp să o faceți!
Vă confruntați zilnic cu aceleași probleme. Cuptorul se strică, blatul de lucru este prea jos astfel încât începe să vă doară spatele ... iar hota trebuie curățată mult mai bine. Acum chiar nu aveți nicio scuză pentru a le amâna. Cu cât începeți mai repede, cu atât terminați mai repede.
Gătiți în mod regulat pentru familia dvs., faceți gemuri sau prăjituri? Există cu siguranță multe colțuri ascunse ale acestei arte pe care nu le cunoașteți încă. Aruncați o privire la tutorialele de pe Internet, studiați cărți scrise de experți - și îmbunătățiți-vă tehnicile .
Deschideți ferestrele, porniți radioul și ștergeți în sfârșit praful peste tot: acum este cel mai bun moment pentru a-vă curăța tot apartamentul. Și fiți sincer ... cine nu are un loc al groazei care așteaptă să fie curățat?
Corona virusul ajunge în calea multor persoane, este adevărat. Dar asta nu ne împiedică să fim sociali. Ești tânăr și în formă? Oferă vecinilor și cunoscuților din apropiere să te ocupi de achizițiile lor. Poți face un bine.
Răspunsul este destul de clar: da. Riscul de infecție la trimiterea unui pachet este foarte mic. Deoarece partenerii noștri de transport pun un accent deosebit pe siguranța angajaților lor. Vă vom informa întotdeauna în cazul oricărei modificări ce ține de transport sau livrare.
În prezent, trimitem bunurile noastre întregii lumi. Vrem să fim sinceri: poate exista o întârziere sau o schimbare în livrarea produsului dvs. dacă condițiile de livrare în țara dvs. s-a schimbat pe termen scurt. Din păcate, nu avem nicio influență în cazul acesta. Dar putem să vă informăm despre starea actuală a livrării. Vă rugăm să înțelegeți dacă trebuie să schimbăm serviciul de livrare pe termen scurt: vom face acest lucru doar într-un caz neprevăzut, astfel încât să vă putem livra în continuare mărfurile. Ne străduim să livrăm majoritatea comenzilor noastre ca de obicei.
Mulți furnizori de transport maritim au personalizat deja metoda de livrare la situația actuală. Curierul îți va livra pachetul gratuit, adică pune pachetul în fața ușii tale, sună și face câțiva pași înapoi ca să puteți lua pachetul. Livrarea către vecini nu este posibilă în acest moment, dar vom încerca să livrăm pachetul din nou dacă cumva nu sunteți acasă. Dacă nu ajungem la nimeni, nu putem livra pachetul la punctul de colectare, dar va fi trimis înapoi direct. În prezent, nu există dovezi de livrare cu semnătura unui client. Șoferul însuși recunoaște primirea mărfii. A trebuit să luăm aceste măsuri pentru a asigura protecția expeditorului și a tuturor destinatarilor. Vă rugăm să înțelegeți.
Expeditorul plasează mărfurile în fața intrării și întoarce câțiva pași pentru a permite livrarea fără contact. Pe întreaga perioadă de contact cu clientul, expeditorul menține o distanță de cel puțin 1,5 metri față de dvs. Pentru a evita o posibilă transmitere a virusului prin stilou, primirea mărfii nu este semnată de fiecare client însuși, ci de expeditor. Voi (destinatarul) vi se va cere să prezentați o dovadă a identității dvs. (pașaport, carte de identitate, pașaport albastru pentru refugiați sau apatrizi, permis de ședere electronic, permis de conducere; acestea trebuie să fie într-o limbă pe care expeditorul o înțelege). Se va face o comparație cu fotografia și numele. Scanerul va înregistra data nașterii dvs. cu scanerul. Acest proces înlocuiește semnătura clientului.
În acest moment, nu suntem în măsură să vă oferim acest serviciu ca parte a livrării periodice a coletelor. Desigur, livrările de retur nu reprezintă o problemă în mod normal în perioada de retragere!
Dacă doriți să înlocuiți sau să returnați produsul în conformitate cu termenii și condițiile, trebuie să îl pregătiți pentru descărcare și să nu stați în ușă. Abia atunci expeditorul îl poate ridica și lua cu el.
Dacă vă aflați într-o carantină obligatorie sau dacă regiunea dvs. este afectată într-un mod special de corona virus și adresa de e-mail este închisă, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți imediat în termenul de returnare pentru a găsi o soluție comună.
Suntem încă aici pentru dvs. În cazul în care livrarea întârzie, vă vom informa. Dacă aveți întrebări suplimentare, puteți contacta serviciul nostru pentru clienți, fiți conștienți că colegii lucrează de acasă și că timpul de răspuns și calitatea apelurilor pot fi diferite decât de obicei. Vă mulțumim pentru înțelegere!