Întrebări frecvente
Nu am auzit niciodată de marca dvs. Ce este Klarstein?
Ce obțineți dacă luați esența Berlinului și o transformați într-un robot de bucătărie? Vor fi produse de calitate. Deoarece Germania ne oferă doar ce e mai bun. Vor fi produse frumoase. Pentru că, Berlinul împreună cu istoria sa de designeri cunoscuți, nu vor putea face altfel decât cele mai autentice. Și vor fi și produse colorate. Străzile Berlinului au fost întotdeauna un loc unde culturile și stilurile se contopeau.
Exact despre asta este vorba la Klarstein. Aducem mai multă bucurie și culoare în bucătăriile dvs. din 2008, și asta doar datorită asistenților noștri de bucătărie care proiectează din inima Germaniei. Ne puteți găsi în mai mult de 20 de țări ale lumii, unde oferim nu numai vânzări, ci și servicii și asistență pentru clienții noștri în multe limbi.
Selectarea produselor
Nu pot alege ce produs ar fi cel mai potrivit pentru mine
Dacă nu sunteți siguri în alegerea produselor noastre, aceste ghiduri scurte vă vor ajuta cu siguranță:
- Cum să vă alegeți un uscător de fructe
- Cum să vă alegeți un încălzitor
- Cum să vă alegeți un frigider pentru vinuri
Dacă aveți întrebări suplimentare, puteți contacta asistența noastră la 02/212 942 33 (de la 8:00 la 18:00) sau pe adresa noastră de e-mail info@klarstein.ro
Ce este o listă de dorințe și cum adaug produse la ea?
Dacă aveți un cont pe site-ul nostru, aveți opțiunea de a adăuga produse care vă plac la „lista dorințelor”. Doar faceți clic pe inimă de pe pagina produsului. Puteți vedea apoi toate produsele marcate folosind butonul „Lista dorințelor” din colțul din dreapta sus.
Comandarea produselor
Cum comand produsele?
Este foarte simplu. Găsiți produsul care vi se potrivește în oferta noastră. Alegeți o variantă din meniu și faceți clic pe „Adaugă în coș”. Puteți continua cumpărăturile până când veți avea tot ce doriți să cumpărați în coșul dvs.
În fereastra „coș” care apare în colțul din dreapta sus după adăugarea unui produs în coș, puteți vizualiza conținutul coșului într-o fereastră separată (faceți clic pe butonul „Afișați coșul”). Aici puteți elimina cu ușurință produsele sau puteți edita cantitatea comandată, sau chiar să introduceți și un cod de reducere. A doua opțiune este de a continua direct la finalizare comandă. Dacă nu sunteți autentificat în contul dvs. KLARSTEIN, vi se va cere să vă autentificați, dar puteți continua și fără să vă înregistrați.
Apoi alegeți metoda de plată, confirmați comanda și asta este tot!
Îmi pot anula comanda?
Dacă nu v-am expediat încă produsele (asta puteți verifica făcând clic pe linkul pe care vi l-am trimis cu confirmarea comenzii), puteți totuși să anulați comanda. Trebuie doar să ne contactați prin e-mail sau telefon.
La ce ar trebui să fiu atent când fac comanda?
Dacă nu aveți un cont pe site-ul nostru, asigurați-vă că introduceți corect adresele de facturare și expediere. Vă rugăm, de asemenea, să verificați erorile de tastare când introduceți adresa de e-mail. În caz contrar, nu vă pot fi furnizate informațiile importante despre comanda dvs. Avem nevoie de numărul dvs. de telefon astfel încât să vă putem contacta mai rapid dacă este nevoie.
Livrarea produselor va avea loc numai după primirea plății sau confirmarea plății de către un furnizor terț (plata în avans prin transfer). Banii la livrare vor suporta costuri suplimentare care vor fi percepute pentru procesul de achiziție.
Am un cupon de reducere. Cum îl pot folosi?
Selectați produsele, adăugați-le în coș și continuați să plătiți. Veți putea introduce codul dvs. în pasul „Alegeți o metodă de plată”.
Rețineți că unele coduri pot fi limitate la anumite produse sau la comenzi peste o anumită sumă.
Mi-a fost expediată comanda?
După ce trimiteți comanda, veți primi un e-mail de confirmare cu un link de urmărire a coletului. Dacă v-ați înregistrat la magazinul nostru electronic, puteți verifica, de asemenea, starea livrării în contul de utilizator din secțiunea „Comenzile mele”.
Cont de utilizator
Ce avantaje îmi oferă un cont de utilizator?
Oferă mai ales confort.
La început pentru a ajuta cu finalizarea convenabilă a comenzii, atunci când completăm toate datele pentru dumneavoastră. Iar mai târziu, pur și simplu verificați starea comenzii dvs. de la primire până la livrare la ușa dvs. și accesați întregul istoric de achiziții.
În plus, veți avea acces la opțiunea „Lista de dorințe”, care vă permite să amânați produsele care vă interesează și doriți să le cumpărați în viitor.
Cum pot avea un cont de utilizator?
Este foarte simplu! Sunt doar 3 pași:
- 1. Faceți clic pe butonul „Conectare” din colțul din dreapta sus. În partea de jos veți găsi opțiunea „Înscrieți-vă acum”.
- 2. Veți fi redirecționat către formularul de înregistrare pe care apoi îl completați, confirmați consimțământul dvs. pentru prelucrare a datelor cu caracter personal și folosiți reCAPTCHA pentru a confirma că nu sunteți un robot. Faceți clic pe butonul „Înregistrare” pentru a confirma datele.
- 3. Gata! Sunteți înregistrat, conectați-vă și puteți începe cumpărăturile. Vă vom trimite un e-mail de confirmare la adresa de e-mail introdusă în timpul înregistrării.
Cum mă conectez la contul meu?
Dacă sunteți deja înregistrat, faceți clic pe butonul „Conectați-vă” în colțul din dreapta sus. Introduceți datele dvs., confirmați și sunteți autentificat! Dacă utilizați dispozitivul frecvent, vă recomandăm să activați opțiunea „amintiți-vă parola” din browser, astfel încât să fiți autentificați automat data viitoare când vizitați pagina noastră.
Cum îmi schimb adresa sau alte informații?
- 1. După conectare, faceți clic pe „Contul meu” în colțul din dreapta sus.
- 2. Faceți clic pe butonul „Contul meu” din meniul pop-up.
- 3. Vedeți o imagine de ansamblu asupra tuturor datelor dvs. Puteți schimba adresa dvs. făcând clic pe butonul „Editați” și puteți adăuga o adresă de livrare dacă este diferită de adresa de facturare, utilizând butonul „Adăugați adresa”.
- 4. Dacă doriți să modificați alte informații (nume sau prenume), operatorii noștri vă vor ajuta în asistența clienților.
Mi-am uitat parola. Ce să fac?
Vă puteți accesa contul în câteva minute. Faceți clic pe butonul „Conectați-vă” în colțul din dreapta sus și faceți clic pe linkul „Ați uitat parola?” Din meniul pop-up. Introduceți-vă e-mailul și vă vom trimite un link, astfel încât să puteți schimba instantaneu parola cu una nouă.
Cum îmi schimb parola?
- 1. După conectare, faceți clic pe „Contul meu” în colțul din dreapta sus.
- 2. Faceți clic pe butonul „Contul meu” din meniul pop-up.
- 3. Vedeți o imagine de ansamblu asupra tuturor datelor dvs. Faceți clic pe butonul „Schimbă parola” de lângă parolă, introduceți noua parolă și confirmați. Iar aste este tot!
Plata
Am un cupon de reducere. Cum îl pot folosi?
Selectați produsele dorite, așezați-le în coș și continuați la plată. Veți putea introduce codul dvs. în pasul „Alegeți o metodă de plată”. Rețineți că unele coduri pot fi limitate la anumite produse sau la comenzi peste o anumită sumă.
Modalități de plată
Plata cu cardul
Când plătiți cu cardul de debit sau de credit, vă rugăm să furnizați informațiile cardului dvs. în timpul procesului de plată, inclusiv numărul cardului de 16 cifre, validitatea și numărul de control din 3 cifre (CVV).
Nu trebuie să vă faceți griji pentru siguranță și securitate. Pentru procesarea plăților, folosim o platformă Adyen care respectă standardele stricte de securitate PSD2 SCA și folosește inteligența artificială pentru a detecta plăți frauduloase. Transmitem detaliile cardului dvs. de credit prin SSL securizat la unul dintre serverele noastre de securitate criptate. Acest standard de înaltă securitate vă protejează datele împotriva utilizării necorespunzătoare.
Plata prin PayPal
Plățile prin PayPal sunt simple, rapide și sigure. Trebuie doar să vă conectați la contul dvs. sau să creați un cont și să atașați cardul de credit. Dacă doriți să aflați mai multe, puteți găsi tot ce este important pe site-ul oficial PayPal.
Când plătiți cu PayPal, nu avem acces la informațiile dvs. despre card și astfel vă conectăm la plată folosind numele contului de la care ați plătit. Deci, este una dintre cele mai sigure forme de plată.
Plata prin transfer bancar
Pentru plata în avans prin transfer bancar, veți primi o confirmare a comenzii dvs. imediat după finalizarea comenzii, conținând toate informațiile necesare.
Detaliile băncii Berlin Brands Group a.s.Proprietar cont: Berlin Brands Group a.s.
Banca: UniCredit Bank
Număr de cont: 1188303007
Cod bancar: 1111
IBAN: SK90 1111 0000 0011 8830 3007
BIC: UNCRSKBX
Ramburs la livrare
Veți putea plăti bunurile comandate numai la primirea produselor de la curier. Vă rugăm să rețineți că există o taxă suplimentară de procesare de 10 LEI în plus față de expediere, atunci când plătiți la livrare.
Transport și livrare
Cât de repede expediați?
Comenzile sunt expediate de obicei în ziua lucrătoare următoare după ce primiți o chitanță de plată sau o chitanță de plată a unei părți terțiare (PayPal). Putem confirma primirea plății dvs. prin transfer direct atunci când plata dvs. ajunge în contul nostru. Prin urmare, în acest caz, transportul durează o zi sau două mai mult.
Cât timp va dura până ce ajunge coletul la mine?
Toate produsele noastre călătoresc din Germania. Încercăm să nu încărcăm drumurile și natura, iar camioanele noastre pleacă din depozit mereu pline. Prin urmare, livrarea poate dura aproximativ 6-8 zile lucrătoare.
În cazul transporturilor mari (frigidere, ...), livrarea poate dura o zi sau două mai mult.
Transportul meu pare să fie deteriorat
Dacă observați că pachetul este deteriorat atunci când îl descărcați, deschideți pachetul în timp ce curierul este încă acolo și faceți fotografii cu deschiderea pachetului. În cazul în care produsele nu sunt afectate, puteți „accepta expedierea cu rezervare” - completați protocolul cu curierul și, dacă se întâmplă ceva, aveți dreptul la o rambursare de la compania de transport.
Transportul arăta bine, dar după deschidere s-a constatat că este deteriorat
Ați observat daunele imediat ce pachetul este deschis. Trebuie să raportați problema prin cel târziu 48 ore de când a plecat curierul și veți putea solicita o rambursare. Veți avea nevoie de un număr de expediere (găsit pe pachet sau după ce vă conectați la metaapp) și de documentația fotografică pentru a cere o revendicare. Trimiteți un e-mail la claims@intime.sk cu o descriere a pagubelor, numărul de expediere, fotografiile iar apoi urmați instrucțiunile transportatorului.
Returnarea produselor
Cum pot să mă retrag din contract și să returnez produsele?
Dacă nu au trecut 14 zile de la cumpărare și produsele sunt încă neutilizate și în ambalajul original, returnarea este foarte ușoară. Completați acest formular online, ambalați produsele în ambalajul original și trimiteți înapoi la adresa expeditorului. Vă vom rambursa banii în termen de 14 zile de la livrarea produselor la noi.
Dacă ați utilizat deja produsul, îl puteți returna, dar vom deduce costul curățării sau restabilirea la forma originală a produsului din preț.
Pentru mai multe detalii despre retragere, consultați Termenii și condițiile noastre, punctul 10.
Ce garanție am atunci când cumpăr produse Klarstein?
Oferim o garanție de 3 ani pentru toate produsele noastre. În plus, aveți 14 zile pentru a returna produsul dacă nu vi se potrivește.
Când pot reclama produsele? Care sunt termenii plângerii?
Toate informațiile despre reclamații pot fi găsite în Termenii și condițiile noastre, secțiunea „Procedura reclamațiilor”.
Produsul a venit la mine fără instrucțiuni / nu are instrucțiuni de utilizare în limba mea. Ce să fac?
În cazul în care produsul a venit fără instrucțiuni sau dacă ați pierdut instrucțiunile, am pregătit o versiune PDF online pentru a putea fi tipărită oricând. Îl puteți găsi în josul paginii a produsului la „Proprietăți și dimensiuni”.